Herkese merhaba;
5 gün sonra kızım 7 aylık olacak ve 3 akşamdır geceleri uyanıp yaklaşık 2-3 Saat uyumadan duruyor. Ağlamıyor da istiyor ki onunla ilgilenelim oynayalım. Bundan önce sadece emmek için kalkıyordu neden böyle oldu anlamıyorum basına böyle bisey gelen var mi? Bir de çalışıyorum inanılmaz zor oluyor gece uykusu olmayınca