burcu1234 merhaba yeniden, kremleri duzgun suremedim emzirdigim icin belki ondan fazla fark etmedi faydasini hissetmedim diye bugün doktora gittim ortapediye… agizdan alinan ilac oneremem ama dedi o iki kremi söyledi, basparmak ateli takmami istedi ve soguk uygulsma buz koyun her gün 3 4 defa, ödemi attirir , dedi.
Tani olarak da yukardaki arkadasin yazdigi “ de quarvain ” dedi. Inatci okabiliyor bazen 7 8 ay suruyor dedi. Dedim benim o kadar dayanacak gucum yok :( Bu yontemleri bi deneyelim, gecmezse bazen enjeksiyonla o bolgeye mudahale ediyrz faln dedi. Insallah gecer de. Olabildigince dinlendirin. Dedi bebekle zor ama ateli takarak dinlendirin. Vs.