Srht ben bunu bılmıyordum ya olabılır aslında benımkıde pısık gecıyo gelıyo dur bı takıp edıyım bende babası seker hastası zaten hamılelıgımde bıle 2 hafta hastahanede yattı topuk kanından anlasılır dedı özelde ki ama bı doktorda bır yasına kadar dıyabet anlasılmaz dedı arada kaldım ıkıncı gunu pısıktı hem delık delık kanıyordu