Bimelekannesi Oyku123 hııı benim kız da asla desteksiz uyumuyor da görünce umutlandım fikir istiycektim 😊 teşekkür ederim canım 🌸
Ghi kutsalmavi 😔 bizimki 4 aylık 3. Aydan beri beşiğinden uyutamadım ama sorun alışması değil sürekli sürünmesi gece sürünürken tıkandıgında mutlaka uyanıyor. Yanıma da alamıyorum carsafın yorganın altına girecek diye. Yer yatagından da kayıp düsüyor yastıklar da koysam çareyi yere 2 kat battaniye sermekte buldum zaten yüzüstü yatıyordu doğdugundan beri şimdi tüm odayı asker gibi sürünerek 8 saat deliksiz uyuyor 😂
1453merve Biz de park yatağında uyuyoruz ,tabi önce emme kucakta pış pış gazı çıkınca da yatağa hafif bi sallama uyursa uyuyo uyumazsa tıngır tıngır,ama alıştırmak gerekiyo kesinlikle başka yerde de uyuyamıyo
Tprk1802 kutsalmavi ilk aylarda evet benimde omzumda uyurdu hep, sol omzum hala ağrırır :) şuan 7 ayına girecek şimdilerde de omuzda uyuor ama dalınca beşiğe koyuyorum. Bazen inat ediyor ama pes ettiriyorum:)
Elif06 kutsalmavi benim bebeğimde aynı göğsümde mışıl mışıl gecede yanımda yatıyor 5. Aya geldik bu şekilde 🥰
Erroerto Bimelekannesi emziriyorm o şekilde uyuyo bide emzik veriyorum yan çevirip uyutuyorm o şekilde etrafa baka baka uyuyo 🤭