28irm_ miktar çok çok az olmasına rağmen düzenli içiciyseniz, maalesef çok çok zarArı var. Google a da yazınca epey makale cıkıyor. İlkadımlarım.comda basit haliyle maddelemiş. Sütümüz kan yoluyla oluşuyor, ve sigaradaki bazı maddeler kanımıza karısıyor. Bu da süte geçebilir. Benim bununla ilgili bir anım var, çocukken annemin hem arkadası hem patronu geç cocuk sahibi olmuşlardı, eşi de sigara içiyordu ancak kapıdan içeri girer giymez adam soyunurdu ve duş alırdı, buna rağmen bebeğin idrarında nikotin bulunmuştu. ( imkanları vardı sağlık sektöründen cok tanıdıkları vardı test için ) O yüzden nikotin bile geçiyorsa diğer maddeler de eser miktar bile olsa o körpe vücuda geçiyordur. Sizi yargılamak değil amacım ama farkındalığı olan bir anne olarak siz bunu bırakabilirsiniz. İnanıyorum👍🏻