ozge3747 Livaninannesi sezeryanla doğum yaptım. Ne korse taktım ne karnımı sardım. Şu an hamile kaldığımdaki kilomdan daha zayıfım ve göbeğim falan da yok. Kızım 11 aylık, 7.aydan sonra hiç çocuk doğurmuş gibi değildim
Livaninannesi E-mom demek ki zayıfmışsınız ben 75le hamile kalıp 100le doğuma gittim, şimdi 80 kiloyum
E-mom Livaninannesi evet 45 ile hamile kaldım 53 kilo ile doğuma gittim doğumdan bir hafta sonra 45 kiloya tekrar düştüm