Faymer Bende bebeğim lavman kullanıyorum doktor 10 tane yazdı evde zor durumda kalsak kullanırım korkacak bişey yok
ayazasaf Smsk_61 gaz dan dolayı çok çektik üniversite acilinde midesinden anğse kadar gaz dolu hemen kavman yapalım dediler kendi doktoruna gece ulaştığımda sakın yaptırma lavman en son çaredir dedi bağırsak dengesini alt üst ediyor diye
Gunes55 Smsk_61 2 aylik falandi bizede yaptilar. Zor bise deil yaptirin rahatlasin bnce. Bi kereden bise olmaz. Surekli olmamak kaydiyla tabi