asya13 Hulyaaa ben şuan 3 numara kullanıyorum ve 40 Tlye alıyorum 30lusunu farklıysa tabi bilemem eşimin stok hastası olduğu için bunlarda elimde kaldı bez degistirdim
Hayalimmmm Pahalı satıyorsunuz, ben 6 numarasını aldım 30lu 41 tl ye bu haftada a101 gelicek 42 adet 5 numara 30 tl
acelyaca asya13 uygun olsaydı alırdım ben şuan 60 lı paketini 55 tl ye alıyorum iki paket yani toplam 120 adet 110 tl ye geliyor