Ilknuraltun Kızlar sezeryan sonrası korse tayt kullanan varmı varsa ne kadar süre sonra kullanmaya başladı 🙋♀️
Edizbeyinannesi Ilknuraltun ben Dogum yapalı 5 gün oldu. Doktorum 10 gün sonra kullanabilirsin dedi yani sezeryan sonrası 15 gün sonra
tombikannesi Ilknuraltun ben hemen kullandım kuzum şimdi karnım dümdüz iyiki kullanmışım melek01 korse mi neydi aldığım site kesinlikle tavsiye ederim
Papatyaa_ Ilknuraltun 17 gün önce sezeryan oldum doktorum 3 ay sonra kullanabilirsin dedi. Her doktor farkı birşey söylüyor canım ben de güvenmedim kendime sezeryan yerim acır diye korktum gündüzleri tülbent bağlıyorum göbeğime o da iyi geliyor 🙋🏻♀️
Uveecim Ben doğumdan eve dönerken daha korse taktım. Doktorum ilk 15gün çok önemli mutlaka tak demişti. Zaten dikişlisin paldır küldür hareket edemiyorsun korseyi geciktirmemelisin. Benim 20gün sonra karnım dümdüzdü.
Ilknuraltun Uveecim 1ay oldu bir ara bel korsesi taktım vücut olarak kaldıramadım ayaklarım şişyi damarlarım kasıldı tansiyonum felan oynamaya başladı önce korsesi olduğunu düşünmedim çok dar değil di ama sonrasında o korkuyla takamadım ne güzel ya senin karnın gitmiş Benim puan kocaman bir göbeğim var
Uveecim Ilknuraltun keşke takabilseymişsin canım ben ilk cırtcırtlı bel korsesi taktım 1ay sonra da önden çıtçıtlı o sıkılaştırıcı korselere geçtim. Ama kilo gitmeden bu düz göbek kalıcı olmaz bende de nasip kısmet artık☺️ Ameliyat yerinde hiçbi sıkıntı olmaz ondan korkup takmamazlık etme sakın.
Evata Çok geçmiş olsun başlangıçta cerrahi korse kullanırsanız sezeryan ağrılarınıza iyi gelir çok baskı yapmaz. Çok baskı yapan bir korse iç organlarınıza zarar verebilir yavaş yavaş sıkılaştırın. Ben önce cerrahi korse taktım sonra owli sonra da yamuna