Kızlar selam, bebeğim iki ayını geçiyor. Kucağa alıştı gündüzleri sıkıntı yok biraz da olsa oyalanıyo yattığı yerden ama en fazla 15 20dk. Sonra kucak istiyor ağlamaya başlıyor. Hele ki gece uyuyamıyorum. Anca baddaniye de sallayıp öyle beşiğe koyucam da anca öyle, beşiğe koyunca da anında sıçrayıp geri uyanıyo. Bide sanırım gaz sancısı var bu ara. Ne yapmam lazım sizce? Nasıl alıştırabilirim? Arkadaşım bebeği 4 aylık halıya koyuyor akşama kadar o şekil duruyor kucağa almasan da şikayet etmiyor. Tecrübeli anneler yardım edin😥