biryavuzkusu evet canm karanlıkta uyutuyorum özellikle akşam saatlerinde bebek şimdiden öğrenmesi lazım gece gündüz kavramını yoksa ne gece uyur ne gündüz karmaşık hal alır ve karanlıkta uyuyan bebeğin meletonin hormonu daha hızlı çalışır büyüme gelişme için oldukça önemli gündüz de uyuduktan sonra beşiğini nefes alacak kadar yer bırakarak üZerini örtebilirsin ben bu şekilde yapıyorum hemde uykusu bölünmemiş oluyor ışık çok alıyor gözünü çünkü
Telefonun flaşını açıyorum odanın bir yerine bırakıyorum daha az bi ışık oluyor emzirmeyi de o şekilde yapıyorum yada ağlama kusma duruma göre