MinikNidam aynı dönem benim bebeğimdede oldu. Ama mamaya karşı. Beni güzel emiyordu. Ne mamalar ziyan etti diliyke biberonu itiyor miğdesini bulandırıyordu ama göğsüme yapışıyordu. Sütüm azdı normalde. Aç kaldığını düşünüyordum. Üç aylık kontrolünde ise aldığı kilo ile şok geçirdim meğerse sütümden doyuyormuş🙂
Doktor bu dönemde atak olabiliyor demişti bana. Sütünüzün tadına bakın. Dediğiniz gibi gazdan olabilir. Yada biberonu istemiyordur. Pamukcugu falan yok değilmi? Ağız muayenesini doktoruna yinede yaptırın gittiğinizde