
Arkadaşlar aranızda göz doktoru olan var mı gözüm de 1 haftadır kizariklik vardı. Fakat bugün akşama doğru çok arttı pandemı den oturu ozelle hastahane lerin bile göz doktorları p. Tesi çalışma saati olacakmış gözümde bulaniklasma ve batma oluyor yardımcı olabilecek yada aynı durumu yaşan oldumu antibiyotik göz damlası da kullandım eczanemin önerisiyle ama suan cok kotu