melegim26 Öyle birşey hiç duymadım canım, ben bazen fazla olduğunda sağıp buzluğa atıyorum zararını görmedim hiç. Zaten elle fazlasını sağman daha pratik olur elinle sıkıp sağ fazlasını, yani dolaba atıp biriktirilicek kadar çok sağma tabi sadece o tazyiği gitsin sütün yeter