1 aylıkken mama kaşığıyla bir iki kaşık verdim. Sevdi de suyu içiyor. Şimdi 2 aylık günde 4-5kaşık veriyorum gün içine yayarak tabi midesini şişirmesin diye. Herkesin kendi kararı elbette anne sütü su ihtiyacını karşılıyor ama havalar çok sıcak şöyle birkaç kaşık su ona da iyi geliyordur.