Kızlar bebeğim bugün 19 günlük oldu hastaneden cıktıktan sonra kakasının rengi baya koyuydu sonra sarıya döndü ama şuan yaklaşık 10 gün olacak neredeyse köpüklü bit şekilde ve sarı bir şekilde tuvaletini yapıyor ve emerken 5 dakika emip bırakıyor ve sürekli emmek istiyor internetten araştırmalarım sonucu önsütü alıp doyurucu sütü almadığı için oluyormuş daha önce bu sorunu yaşayan oldu mu ne gibi bir yol izlediniz yardımcı olur musunuz lütfen