Göğüs uçlarım kanarken gümüş kapak çok hızlı iyileştirdi kabuk hızlıca geçti ama maalesef göğüs ucumun ağrısı geçmemişti. 3. Aydan sonra geçti tamamen. Bu süreçte kullanmadığım krem kalmadı lansinoh ve e vitamini sürüyordum. E vitaminini yıkamak gerekli emzirmeden önce. Elinizden geldiğince dayanmaya çalışın çok ama çok zor biliyorum maalesef 😞 o emzirme zamanları ayağımı yere vurarak emzirirdim. Emzirmeden önce kızım emzirirken ben ağlardım ama sabredin geçecek inşallah 🙏🏻 Anne sütü geliyorsa ve emzirebilirseniz en sağlıklısı hakikaten.