Gulsum_01 ben bebek bisküvisi yapıyorum. Lor peynirini de kendim yapıyorum ve peynirin suyunu da bir şişeye alıyorum. Sabahları bisküvi, yumurta sarısı, lor peyniri bir kaseye koyuyorum. Peynir suyundan biraz ısıtıp üstüne döküyorum ki bisküviler yumuşayıp ezilsin diye. Peynir suyu yoksa da ıhlamur demleyip onunla ıslatıyorum. Onu güzelce karıştırınca bir çay kaşığı da pekmez ekliyorum. Çok lezzetli oluyor. Kızım 8 aylık ama hala severek yiyor.