Ldy canım ilk başta çocuğun her kıyafeti pislik içindeydi günlük yikiyordum oğlumu gönderiyordum almaya gidince çocuk ter pislik içinde kokuyordu eller leş gibi tırnakların içi çamur hep birde gece uykularimizda bölünme olmaya başladı çocuk korkuyordu ayrı odada yatirmislar uyku terörü oluştu psikologa götürdüm oradan al dedi çocuk korkmuş normalde kelimesi falan vardı tamamen geri attı hiç konuşmaz oldu daha asi oldu sürekli ağlamaya başladı öğretmenlerine kesinlikle gitmiyordu asciya gidiyordu son sonu yarim yarim gönderdim kreşte uyutmadim uykularimiz korkularımız geçti yeni gonderdigim yer daha temiz düzenli gündüz orada uyuyor gece sıkıntı yaşamıyoruz hiç 1 hafta da oğlum tekrar konuşmaya başladı iki cümle değil ama söylediğini net ifade ediyor ateslenmisti kan falan aldılar öğretmeni beni aradı eli neden böyle serum yemiş gibi unutmuştum belirtmeyi misal günde kaç defa kaka yaptı herşeyin bilgisi net diğer tarafta poposu pişik yapıp gonderiyirlardi kakasını yapıyor bütün gün değiştirmiyorlar degsitirseler afedersin her tarafı bok yani birde grup kurdular oradan herkes birbiri ile iletişim sağlıyor siz siz olun gerçekten araştırın sadece konuşmalara aladanmayin herkes konuşuyor ağzı laf yapıyor ama çocuklarımız çok değerli bizler için