Kızlar merhaba. Kizim 19.5 aylık oldu. Son bı haftadır taniyamiyorum resmen çocuğumu. Uyku düzeni değişti uyumak istemiyor uykuya direniyor gece yarisi uyanıp ağlıyor. Yemesi kesildi hiç bişey yemek istemiyor peşinde geziyorum 2 lokma bişey yesin diye. Birde aşırı inatçı oldu illa dedigi olucak istediği şey olmadı mı yerden yere atiyo kendini çığlık atiyo hiç böyle değildi. Sabır bırakmadı artık hizde. 2 yaş sendromu mu bu acaba bilen görmüş geçirmiş anneler bi yardımcı olur musunuz bana..