Rsenaselim korkmayın aslında o kadar zor değil 😂 ilk oğlumu annem öğretmişti izindeyken ikincide kimse yoktu iş başa düştü dedim mecbur öğreticem, lazımlık kesinlikle alın derim çünkü tuvalete zaten yetişemez ilk başlarda, ben ilk lazımlık aldım halılarımı kaldırdım çünkü ilk gün bezsizliğin şokuyla bir yada iki kere yapıyorlar bunu göze alacaksınız 😅bizde yaz günüydü ve sadece kilotla gezdi evde kolay olsun diye , Yarım saate bir hadi annem çiş yapalım diye oturttum oturup kalkıyodu yapmadı baya bir sonra yere yaptı şaşırdı korktu anlattım bir daha gelirse kutuya yapıcaz diye (ama sakın kızmayın inadına öğrenmezler ) birde ödül verdim sürekli yaparsan oyuncak alırız dedim bi kaç saat sonra yaptı kutuya kutu sürekli yanımdaydı sürekli hatırlatmanız lazım sadece gece bağlayın hemen alışırlar zaten bir hafta geçmeden lazımlığıda bıraktı tuvalete gitti , ben iki oğlumdada hem geceyi hem gündüzü aynı anda bıraktım ( annemin tavsiyesi sağolsun ) 😂eğer zorlanmam derseniz gecede bağlamayın yatmadan iki saat önce içecek vermeyin birde gece iki kere kaldırırsanız onuda öğrenir