Frdvs-isMom Annelik endişelerinize kulak verin.. Doktorlar bazen onemsemeyebiliyor.. Benim bebegimin de öksürüğü onemsenmedi ve sonrasinda hastanede yatis ile tedavi olmak zorunda kaldı… insallah sizinki oyle değildir, yine de inatci öksürükte, uyku problemlerine yol açıyor, beslenme reddi yaşatıyorsa doktora tedavi konusunda diretin..