Sevgili anneler 18 ay 1 haftalığız bgn 1.5 yaş aşılarımızı olduk 13. Ay olmamız gereken Bexsora aşısını da bgn vurulduk. Öğlen uykumuzu uyuyup akşam üstü uyanmamıza kadar herşey normaldi. Akşam üstü feci derecede huzursuzluk ağlama krizleri bide yavrum bacağından olduğu için 3. Aşıyı aksamaya başladı. Doktorumuza yazdım normal büyüyor annesi ve yürüdüğü için şimdi fark ediyorsunuz dedi. Bu huzursuzluk ne olacak peki yavrumun bi yüzü gülmedi uyandığından beri tüm bebeler de böyle mi oldu yaa büyüdükçe bu aşı işleri zorlaşıyor mu😔😔😔