Sibelcan16655 emmediği için çok dolmuş tazyikli geliyor olabilir, biraz sağıp vermeyi deneyin. Uyurken de çaktırmadan verebilirsiniz. Bir ara benimki de solu emmiyordu bu iki şekilde aştım. Bir de tomrisin emzirme günlüğü diye bir blog var, ondan çok faydalandım. Ben denemedim ama orada tersten emzirme diye bir yol anlatılıyor, sağı emzirir gibi kendi koltukalrınızdan solu emziriyormuşsunuz. Bir bakın o bloga, faydalanacağınızdan eminim.