Tecrübeli anneler merhabalar kızım 12 günlük ve benim ilk bebeğim biraz acemiyim eşimin işi nedeniyle ailelerimizden uzağız o yüzden sizlere sormak istediğim 2 soru var
1incisi kızımın şeyinden bezini değiştirirken 4-5 defa denk geldim beyaz bir akıntı geliyor sümük gibi normal mi bu?
2incisi göbek bağı daha düşmedi 2-3 saat önce altını değiştirirken gördüm hafif kanamış normal mi bu bilmiyorum ya bi akıl verseniz ?