Gllshdmr_23 bede çıkartmıyorum 2 ay 10 günlük banyoda bile boynunda duruyor. Birde netten almayın görerek alın çünkü nette satılanlar genelde cam boncuk onlarda kehribar değil sahte. Kehribar asış yeri erzurum olduğu için ordan aldım. Daha doğrusu kardeşim uzman ark erzurunlu ona söyledi o getirtti çok hafif bişey boğazını sıkıp boğmaz, cam olsa ağırlık yapar o yüzden görerek almak daha iyi.