Merhaba sevgili anneler çok acil yardımınıza ihtiyacım var!!!kızım 1 yaşına yeni girdi 6.dişini çıkarmak üzere bu dönemde iyileştiremediğimiz pişik isilik tarzı bişey oluştu sudocrem mustela hamazinc bepanten hepsini kullandık hala iyileşmedi bi önerin varmı yardımcı olurmusunuz