Sultee çok geçmiş olsun canım. Benim oğlum da düşük kiloyla dünyaya geldiği için sarılık olmuştu. Sarılık olan bebekler kolay kolay uyanmazlar. Memeyi ağzına verdiğimde dahi emmeye mecali yoktu balımın. Saat başı önce ılık bir bezle yüzünü sildim, ayaklarını gıdıkladım, çenesiyle oynaya oynaya ağzını açtırıp emziriyordum. Daha sonra sütümü sağıp içiriyordum. Uyurken içirdiğim için çok yavaş yutuyordu ve bazen 2-3 saat sütü bitirmesini bekliyordum. Nihayetinde hiç olmazsa 40 cc sütü içiyordu. Günde 2 kez falan da Sma mama almıştım, ondan veriyordum. Bu şekilde sarılığı birkaç gün içinde atlattık. Her şeyin başı sabır. Ablanız çok üzgündür başımdan geçtiği için tahmin ederim ama ona sık sık biraz çabalarsa bu günleri de kolayca atlatabileceğini, onun mükemmel bir anne olduğunu söyleyin lütfen. Ben bunları duydukça kendimi daha iyi hissediyordum. 😇