Aksumervenur Rabbim bütün hastalarımıza Şafi ismiyle şifa versinn inşallah çok şükür ben evladıma kavuştum 🤲🏻
CennetAla Bende Covid 7 günümdeyim nasıl yendiniz ilaç kullandınız mı belirtileriniz nelerdi kaç gün sürdü bilgi verir misiniz?
Aksumervenur CennetAla önvekikle acil şifalar versin Rabbim. Günüm de negatife döndüm. benşm direk tat koku gitti, hafif boğaz ağrısıyla atlattım çok şükür. Evde karantinadaydım. Evet 5 gün ilaç kullandım. bu süreçte bol su, kivi yeşil elma, pekmez, ve düzenli yemek yemeye çalıştım iştahım olmasa da yemek yedim. sğrekli odamda cam açıktı. Be sürelkli iyi şeyler düşündüm çok şükür geçti. Rabbim bir daha yaşatmasın 🤲🏻
Nazosnaz Aksumervenur negatif olduğunuzu nasıl anladnz peki çok gecms olsun bu arada bende 10. Günüm bitti ama hastaneler tekrar test yapmıyor nasıl anliycam negatif olduğumu blmyrm hafif bı boğaz ağrısı ve tat almam çok az geldi bunlar kaldı
Aksumervenur Nazosnaz inanın ben 3. De negatife döndüm. gerkeşrse abartarak anlatacaksınız semptomlarım devam ediyor diyeceksiniz. Sonuçta küçük bebeklerimiz bar evde dikkat etmemiz lazım.
Nazosnaz Aksumervenur peki tekrar mi karantinaya giriyoruz yaptırınca evde biri 6 biri 5 yaşında cocuklarm daha var okadar skldlarki çok üzülüyorum
Aksumervenur Nazosnaz ben ikinci negatifimi 13 gün sonunda öğrendim fakat test yapan kişinin eldiveni sürüntğme değdi bu yüzden içime sinmedi ertesi gün özel bir hastane se tekrar yaptırdım negatif çıktı çok şükür. O yüzden karantina sürecinde kalmadım tekrardan
Nazosnaz Aksumervenur anladım cevabınız için çok teşekkür ederim geçmiş olsn Rabbim tekrarni yasatmasn inşallah