Sisli İyi akşamlar anneler bu aşıyı yaptıran varmı galiba bunun 2 türü varmış biri tek doz diğeri 2 dozmuş siz hangisini yaptırdınız bu konu hakkında bilgisi olan lütfen yardımcı olurmu 🙏🏻 💐
mervecrbg Sisli doktorumuz bize 2 dozluk olanını verdi ilkini 7 aylıkken vurdurduk şuan 8.5 aylık diğerini 10 aylıkken vurdurucaz
CaglaC Bizde yaptıracağız 1 yaşından önce yapılırsa 2 doz yapılacak demişti doktorumuz son görüşmemizde acele etmeyin 1 yaşında tek doz vurdurun dedi oda yeterli oluyormuş bidaki ay yaptıracağız
idil1990 CaglaC benim bebegim dokuz aylik o zaman gec kalmadim bende ozel bi doktorum yok soramamistim.
anne15 Sisli bexsero olanı 3 doz ilkini gecen ay 5 ayda yaptırdık. Nimenrix 2 doz oluyor diğer menenjit a grubu. Onunda ilk dozu bu ay yaptırcaz 6. Ayda
Rumeysa34 CaglaC yani 1 yaşında tek doz yapılıyormu canım bizde 9 aylığız yaptıramadım diye çok üzülüyordum 1 yaşında tek doz yaptırabiliriz değil mi
idil1990 CaglaC tskkr ederim bende 9 ay gecmeden arastiricaktim yasinda tek doz yaptirirm o zaman bende bi o kalmisti.
Minik_Hanim Sisli biri a tipi biri b tipi menenjit. Ilk dozu ne kadar erken yaptirirsiniz toplam doz sayısı o kadar çok oluyor (en çok 7 doz) Ben o kadar doz yaptırmak istemedigim için 10. Ayda başladım toplam 4 asi olacak, 3 doz bexero, 1 doz nimenrix.
CaglaC Rumeysa34 bizim doktorumuz yapılır dedi canım rota aşısını 2 doz yaptırdık hepsi birbirine yakın oluyordu yaşında tek doz yaptırabilirsiniz dedi yazını bekliyoruz bizde o yüzden
Sisli Çok teşekkürler güzel anneler bizim kontrolümüz var doktorumuz ne derse ona göre yaptıracağız ❤️
Tugceeeee12345 Sisli beksero 3 + 1 olacak 3 ü gitti 1 kaldı oda 14 ayda falan nimerix tek doz olacak 13. Ayda yapacağız yada beksero ile beraber yaparız bu şekilde şimdi 10 aya girdi kızamık yaptırmadım zaten hep evdeyiz aşı programı böyle bizde 😇
Mervemerveesk Sisli devletin aşılarının içinde olmayan 2 çeşit menenjit türüne karşı yapılan 2 aşı var. Bize yapılacak ayları doktorumuz belirledi. Sağlık ocağındaki hemşire de menenjit aşı takvimini doktorun belirleyeceğini söylemişti zaten. Size tavsiyem 2 aşıyı da yaptırın, allah korusun ama tehlikeli bir hastalık
Sisli Mervemerveesk 2 çeşit var dediniz biz tam 6 aylık olduk 9. 13 ayları arasındaki aşıyı yaptıracam 2 çeşidide kendi arasında dozları var dimi