Spinal sezaryen ile 22 gün önce doğum yaptım. Karnım tabi ki ilk günler gibi acımıyor ama yürürken yatıp kalkarken veya günlük hayatta hareketlerimi baya kısıtlıyor. İnternette görüyorum 10 gün 15 gün sonra ailesi gidip tek başına kalanlar var. Ben şu an tek kalabilecek kadar iyileşmiş hissetmiyorum. Süreç normal mi benimki mi uzun sürüyor. Sizlerin nasıl olmuştu