Prensesannesi2020 Merhaba kızlar 4 ay önce Doğum yaptım emziriyorum.ellerim ayaklarım yanıyor ateş basıyor zaman zaman.sizdede var mı böyle bir durum nedeni ne olabilir ki kafaya taktım iyice
Arsesra Prensesannesi2020 merhabalar benim de epeydir ellerim ayaklarım yanıyor 8 aylık bebeğim var gün içeresinde de sık sık ateş basıyor ben terliyorum bununların yanında . Ellerim öyle yanıyor ki gece uykularımı kaçırıyor Siz ne yaptınız geçti mi nedenini öğrenebildiniz mi
Dzz Kan tahlili verin bence bi rahatsızlığınız vardır koelstrol tiroid belki bilmediğim başka başka hastalıklar el ayak yanması yapar. Baktirip ona göre tedavinizi olursunux
Prensesannesi2020 Arsesra merhaba yaklaşık bir buçuk aydır böyle birşey yaşamıyorum.kendiliğinden geçti doktorum Doğum yaptığım için hormonlardan kaynaklandığını söyledi.
Arsesra Prensesannesi2020 geçmiş olması ne güzel olmuş ben de artık aşırı bir noktaya gelince acaba şekerim falan mı var diye düşünmüştüm bakalım İnşAllah benimki de geçer teşekkürler
Kbrdn Arsesra ayak tabanlarım km lerce yurumusum gbı agrıyor bazen, bazen yanıyor, en cok da ayak bıleklerım agrıyor spinalle ılgılıyse dıye korkuyorum ama adet de olmadım acaba ılgısı var mı bılmıyorum ama baya etkılıyor gunluk hayatımı
Arsesra Kbrdn yanma hormonlardan kaynaklı ona eminin kendi adıma. Gün içerisinde uzun süreli ayakta kalıyorsanız buna bağlı olarak ağrıyor olabilir ama bence hamilelik, alınan kilolar bu ağrıya sebep olmuştur spinal ile ilgili olacağını düşünmüyorum ama yine de bi doktora görünün isterseniz