Arkadaşlar oğlum 3 aylık olucak 10 gün sonra. Bi haftadır falan agzına tükürük oluyor dudaklarında gözükür sekilde bazen oluyor. Kayınvalidem le görümcem gördükce aaa sancısı var diyolar bende sancısı olan cocuk durmaz dedim gectim.cidden meraktan bilmedigim için soruyorum normalmi yoksa ne olabilir.