4 aylık kızım var bu atak olayı başladığından beri acıkınca ağlamıyor 4 saat bekledim dün belki ağlar diye ama yok acıkınca bir tepki vermiyor ve aşırı az yiyor 60 cc anne sütünü zorla içirdim. Bugun kontolde 500 gram almış ama böyle devam ederese yandım😐 var mı böyle bir durum yaşayan?