bir_pasa_annesi haklısın canım bende çok korkuyorum allah var ama benim korkum aşınin içeriği değil yanlış vurulma, bozuk aşı bu tarz seylerden korkuyorum ben. Eskiden çok olurmus bu tarz vakalar iste onada o zamanın şartları diyoruz şimdi herseyi muhafaza etmek çok kolay. Eymen bebekte ben bütün yorumları okudum annesinin yazdığı, kadın söylemiş aşı kaynaklı nöbet geçirmis ama yanlış mudahaleden dolayıda melek olmuş.Ama işte mutlaka yapilmasi gereken şeyler bu aşılar, siz aşıya gitmeden önce eğer denemediyseniz yumurta verin bebise o çok önemli 6.ay asisinda alerjisi varsa yapilmayacak çünkü