Cvryeaygn Gün karantinadayım basta halsizlik tad koku kaybı oldu geldi bi kaç gün sonra şükür fakat sol göğsümde ağrı var kalbim mi ciğerim mi bilmiyorum bu şekilde olan var mı ne kadar zamanda geçti ağrınız @
CennetAla Cvryeaygn emzirdiğim için hiç ilaç vermediler sadece parol verdiler ateş sıtma halsizlik ishal tat koku kaybı bunların hepsini yaşadım kaçıncı günden sonra geçiyor merak ediyorum bende
duygu_aksoy51 Cvryeaygn bende ıkıncı ğünümdeyım benımde sag tarafta var ama. Kaburgam agrıyor zannedıyorum
Tugce89 Cvryeaygn onbirinci gunumdeyim hala tat koku yok ara ara ishal oluyom doktor bana üç günlük azitro ve öksürük şurubu vermisti onla iyiyim
baturalpim CennetAla bnada ilac verdiler ama kendi istegimle kullanmadim emzirmeye devam etmk istedigim icin durumunuz iyi mi sizin
CennetAla duygu_aksoy51 yok emzirdiğim için tomografi çekmediler ciğerlerin durumu için öksürük ve nefes darlığını soruyorlar bende çok şükür ikisi de yok o yüzden yapmadılar
Cvryeaygn duygu_aksoy51 benden çekildi hatta iki kez ilkine göre düzelme var demişlerdi ama özellikle öğleden snraları ayakta kaldığım için mi bilmiyorum artıyor dinlenince geçiyor
GoGirl Cvryeaygn bende de aynisi var 1 ay da oldu karantinadan cikali gogus kafesim mi desem kaburgalar mi cocugumu tasimaktan oluyor diye dusunuyorum cunku o zamanlar kolumda agriyor kas agrisi diye dusundum dinlenince geciyor cunku