Gossipgirl14 Kızlar sımdı 4. Ay civarı basladık mamaya bebek sütü olarak geciyor yanı. Simdide 6.aya girecek 4 gun sonra. 6.aydan sonrada devam sütümü alacagız. Ben bunları karıştırıyorum ya sureklı 🤷♀️
Gossipgirl14 Sivsibella pekı bısey daha soracam. Maması suan bitti yarın alsam 2 gun ıcınde bitmeyecek onu versem bı sorun teskıl eder mı yoksa 2 numara mı alayım