Selindrella Size tavsiyem eczaneden memelyn alın. Her emzirmeden sonra göğüs uçlarınızla zeytinyagi sürüp memelyn ile kapatın. Balmumu olduğu için iyileştirici özelliği var. Ben doktor tavsiyesiyle doğumdan sonra almıştım. Çok sizliyordu goguslerim emzirirken aciyordu. Kızım 3 aylık. Halen kullanıyorum. Sürtünmeyi de engellediği için acı olmuyor. Bir de doğru teknikle emzirdiginizden emin olun. Bebeğiniz ağzına sadece meme ucunu almasın, bütün kahverengi alanla birlikte vermeniz gerekli. En önemlisi de bu :)