Kızlar bebeğim normal zamanda eğlenince felan güler çığlık atar . 3 aylik bu arada . gülmeyin ama bugün o kadar fazla çığlık atti ki durmadan valla acaba dedim ne oluyor .hala atmaya devam ediyor bu arada. Görünüşte bir sıkıntısı yok . Ama tuhafıma gitti yani. Sizce normal mi ?