oğlum 8 aylık olmak üzere. ek gıda noktasında biraz seçici olmakla birlikte çok da büyük bir sorunumuz yok. ama geceleri emziriyorum. ve sanırım artık sütüm yeterli gelmediği için çok sık uyanıyor, doymadığı için de uyuyamıyor. devam sütü vermeye çalışıyorum. biberonu içinde anne sütü varken alıyor, ama devam sütü varken kıyameti koparıyor. ayrıca devam sütüyle muhallebi ya da kahvaltı da kabul etmiyor. bi akıl verin nasıl bi yol izlemem lazım??