Deletedmom60 sudocrem geçirmedi pişiğini hametan sarıda aldım mavi de hangisini kullanmam gerek ve her alt açmada sürcem mi fazlası sakıncalı mı
efelim Deletedmom60 hametan sarıyı doktor tabsiyesi normal alt değiştirmede ile kullandık canım ama pişik olmaytu ozaman mavşyi kullandım hemen geçirdi☺️
Minikannesi00 Deletedmom60 mavi daha etkili canım ,bende kullanıyorum günde 1 veya 2 kez sürüyorum hiç pişik olmadı daha çok şükür
Deletedmom60 Seherronya ne sıklıkla canım pişik olunca mı sürüyoruz geçene kadar pişik olmadan da kullanıyo muyuz korusun diye
Seherronya Deletedmom60 ben pişik olmadanda sürüyodum günde 1 defa olmak şartıyla eğer pişik olduysa geçene kadar her alt değiştirmede sürdüm
Deletedmom60 Seherronya efelim Minikannesi00 Full Yazilimcianne Hlal Defnedilan34 Milanaz tesekkürler hanımlar
Yazilimcianne Deletedmom60 ben mavi kullanıyorum. Bol bol sürmeyin ama sürün her değişimde sorun olmaz bitkiseldir
annediyebiri Deletedmom60 hametanin mavisini vermişti eczacı bana pisige daha iyi olduğunu söylemişti