Tugba6034 Kızlar merhaba sizlere bir sorum olacaktı dondurucudaki sütlerimi son bir ay kala hastane yogun bakımlarına bırakabiliyomuyum hani orada anne sütü yetmeyenlere veriyorlarmı bilgisi olan varmı en azından birilerine faydam olsun
Dodonay Tugba6034 hayır. Bırakamıyosunuz. Orda herkesin sütü kendine. Yoksa mama verilir. Ya sütünüzde enfeksiyon varsa. Ya düzgün dondurulmamışsa. Bu riski alırlar mı sizce 😊 hemde dini boyutu var. Süt kardeşler evlenemezle dinimizce.
Dodonay Tugba6034 düşünceniz çok güzel. Keşke verebilsek. Benmde bi gün sütüm gelmemişti cocugum yogun bakımdaydı. Keşke o zaman bana teklif gelseydi 😊
Ebru4050 Tugba6034 dondurucu da en fazla üç ay saklanıyor sizin kaç aydır orda bence çok güzel bir fikir
Tugba6034 [bilinmeyen] anladım canım ama işte birilerine faydamda olsun istiyorum benim bebeğim yogun bakımda kaldı erken doğum olmuştu sütüm ilk 3 gün gelmemişti çok üzülmüştüm ve küvezdeki bebeğinde mamaya değil süte ihtiyacı varya o aklıma geldi
Tugba6034 Dodonay evet canım benimkide 1 hafta kaldı 3 gün sütüm gelmedi çok az az geldi yetmediği içinde mama vermişlerdi çok üzülmüştüm
Fazilettt Keşke Adana'da olsaydın ben alırdım oğluma mama veriyorum 51 günlük ilaç kullanıyorum şuan ondan emzirmiyorum sütüm azaldı sagıyorun ama
Tugba6034 Ebru4050 2 hafta sonra 3 ay dolacak ama grup grup tabi hepsinin değil ama hala sağıyorum koyuyorum