kutsaltiramisu Bnm kızım da öyle 11 aylık. Gerçi gazdan mı yapıyor anlamıyorum ama uyutacağım zaman resmen kasıyo kendini ağlıyo, bi de memede
Azrasmomm Aynen kıvranıp duruyor gecede uyurken dönüp duruyor . Sabah uyandığında ard arda gaz çıkarıyor. Önceden alerjisi var çoklu besinlere karşı. Geçti sonra acaba kaldıda mı hala gazlı diye merak etmiyor değilim 🤷🏻♀️
kutsaltiramisu Azrasmomm bnm de öyle uyurken kucağıma alıyorum uyandığında gaz çıkarıyor 🤷🏼♀️ önceden böyle değildi ama yaklaşık on gündür böyle. Acaba nasılsa gazı yok deyip yediklerimizie dikkat etmiyorum diye mi böyle ben de anlamadım kola da içiyorum