Kızlar bebeğim 9 ay 17 günlük çarşamba günü fıstık ezip yedirdim ve o gün gece sabaha kadar ağladı istifar etti sancısı var gibi kendini sıktı o günden sonra kafasında vücudunda benek benek şeyler çıktı ateşlendi doktora götürdüm bişey yok herşey normal dedi dünle bugünde benek benek şeyler çoğaldı ateşi yok iyi şuanda ama o benekler ne zaman geçer ne zaman düzelir bi bilginiz varmı sanırım fıstık alerji yaptı lütfen bilgisi olan bilgilendirirse sevinirm.