petek-badee bizim inek sütü alerjimiz var. Bebeğim 4.5 aylık. 3.5 ay önce farkına vardım. Süt ve süt ürünlerini kestim. Bizdeki belirtiler emdikten hemen sonra fışkırır şekilde kusma, yoğum gaz, kakada mukus ve kan şeklindeydi. Doktora gittiğimde 3 haftadır süt ve süt ürünlerini tüketmiyorumdum. Testler yapıldı hepsi negatif çıktı ama belirtileri olduğu için alerji olarak görünüyor. Bu belirtiler dışında da belirtileri olabiliyormuş. Ciltte döküntü gibi