Zuhal3838 Merhabalar bebek foto çekimi yaptırıp memnun kalıp kalmadığınız fotoğrafçılar kimler? Deneyimli annelerimiz yardımcı olursa coook sevinirim 🌸
Halista Hastane çekimini ahsen ay ftoğraf yaptı. Sonrasında stüdya çekimini zeynep akşine yaptırdım hepsinden de memnun kaldım