Arkadaşlar bebeğim 5 aylık. Çok şükür uyku saatleri ve rutinleri var. Gündüz uykularına kolay geçiyor ama gece uykusu için en az bir saat uğraşıyorum genelde. Ayrıca şimdi iyi ama ileriki aylarda daha zor oluyormuş çünkü memede uyuyor sürekli emmek için kalkıyormuş. Her neyse benim isteğim şu, kendi kendine eğitim veren anneler bana adım adım nasıl yapacağımı anlatabilir mi? Ufak tefek ağlamalar neyse ama ciddi bir şekilde ağlatmak istemiyorum bebeğimi. Mesela
1)uyku rutinlerini uyguladık.
2)yatağa bırakıyor muyum direkt? Bıraktım diyelim.
3)ağladı. Nasıl sakinleştiricem kucağıma mı alayım yoksa şşş pat mı yapayım?
Gözünüzü seveyim adım adım yazın şunlardan 😔