Kuki 4 aylık bebeğim, eşim, ben covidiz. Dualarınızı esirgemeyin. Bu virüsü ciddiye alın. Evden dışarı adım atmayın. Evinize kimseyi kabuş etmeyin
Sevimli Kuki çok geçmiş olsun inşallah atlatırsınız . Allahım şifa versin hepinize . Ne kadar korunsakda sanıırm herkes yakalanacak 🤦♀️
Marbeker Kuki çok geçmiş olsun, Allah şifa versin. İnşallah hepiniz tez zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.
bircocukannesiomom Sinem1997 canım yalnış anlamada kadın canı derdinde sende belirtileri soruyosun. Belirtiler zaten belli dünya bangır bangır anlatıyor. Yazık kadına… Biraz destek olun .
Kuki Sinem1997 eşimde bogaz agrısı ve çok hafif halsizlik vardı. Tedbir amaçlı özelde test yaptırdı pozitif çıktı. Filyasyon ekibi eve gelince bebeğimle banada yaptı test
Sinem1997 bircocukannesiomom sizin okumanızda sıkıntı var heralde ayrıca sorarım bu sizi hiç ilgilendirmez benimde bebeğim var biliclenmek için soruyorum
Sevimli Sinem1997 her yer de her an belirtiler zaten yazıyor ki . Burda morel bulmak için yazıyorlar . İki saat belirtileri yazmak için uğraştırmayın 😏😏
Sssbbb Kuki çok geçmiş olsun bizde de eşim pozitif bebegimle bana test yapılmadı. Rabbim en tez zamanda hepimize şafi ismiyle acil şifalar versin