SultanYenihan Merhaba anneler 30 haftalık hamilwyim Bu aralar çok kafama takılıyor Detaylı ultrosında kızımın kalbinde parlaklık var dwdi ama sorun yok dedi gecer dedi Kalbınde parlaklık olarak dogan bebekleriniz var mı sorun oldu mu acaba
Ahmedinannesi SultanYenihan Benim oğlumun kalbinde parlaklık vardı canım ama hiç bir problem yaşamadık doğumdan sonra.🤗
brtc SultanYenihan SultanYenihan benim kızımda da vardı doğdu ve herhangi bir sorun yok zaten tek başına parlaklık olması down sendromu göstergesi değilmiş
SultanYenihan Ay çok şükür down sendromlu riski yazıyordu interneyte ama bizde hiç down riski var demedi herseyi nırmaldi Biraz olsun rahatladım sağolasın 🤗
Ahmedinannesi SultanYenihan bana da doktorum sakın internetten araştırıp korkma demişti.Eskiden bunun üzerine çalışmalar yapılmış ama altı boş çıkmış.yani tek başına kalpte parlaklık down sendorumu belirtisi değilmiş güncel bilgi bu şekilde dedi detaylı ultrosona baktırdığım perinatolog.Çok da güvenilir bir doktordur.☺️İçiniz rahat olsun🤗
eralp SultanYenihan benimde bebwğimn bağırsağında parlaklık vardı nette down sendrmu yaızyordu doktorum önemsemmi söyledi bebeğim sağlıklı doğdu çok şükür ama hamileleğimi zehir ettim kendime şimdi ona üzülyorum