iyimserperestt Nasıl oldu anlayamadım yatağa yan yatırmıştım düz bir şekilde de değil sadece yüz üstü dönebiliyordu tekrar sırt üstüne dönmeyi beceremiyordu nasıl olduda düştü anlamadım çok korkuyorum acile götürmeli miyim 😥😢😢
Melikeaknnn iyimserperestt evet buraya girmek sormak yerine en yakin saglik merkezine gidin en azndan iyice sagkikli bi sekilde baksinlar heryerine gozlem altinda tutuyilar
CankizimRavzam iyimserperestt düştüğü yer nasıldı yüksek mi 60 cm üzeri tehlikelidir için rahat edecekse gotur ama izlemle gözlerde kayma kusma huzursuzluk varsa gotur hastaneye bide uyutma 5 6 saat
Furug iyimserperestt 60 70 cm den dusmustu bizimki eger bakislarinda kayma kusma vs yoksa su pandemide goturme gozlemle…orada da bunu yapiyorlar ve bosuna 6saat bekliorsun..bizim cok sert ve kafaya darbe almsti bir de ama sukr bir sey olmadi cok dikkatliim o gunden sonra allah bir daha yasatmasin..
iyimserperestt CankizimRavzam yok kusma olmadı gözlerine de baktım güzel takip ediyor düştügünde ağladı bir kaç dk daha da ağlamadı. 😥
iyimserperestt CankizimRavzam sorum değil canım çok şükür yok bişey herhangi bir sıkıntı yok dediler🤲
CankizimRavzam iyimserperestt ayy aman bununla gecmis olsun benim kizimda dustu gecenlerde ALLAHTAN yuksek degildi gozlemledim surekli cok zor ya elim ayagim bosalmisti
iyimserperestt CankizimRavzam allah razı olsun canım sagol kötü gerçekten onla birlikte bende ağladım durdum minicikler daha korkuyor insan rabbim korusun evlatlarımızı.
iyimserperestt gulsah0715 herhangi bir müdahale yaptılar mı size. Bi muayene ettiler sadece bize re kusma olursa getir didiker.
iyimserperestt Furug amin canım kimseye yaşatmasın tövbe zaten bir daha koymam nasıl düştüğünü görmediğim için korktuk aynen bişey yapmadılar zaten.